ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

واژگونی اتوبوس در محور نیشابور به سبزوار | اتوبوس حامل مسافران عراقی بود + فیلم (۲۸ خردادماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۹۸۳۷
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
واژگونی اتوبوس در محور نیشابور به سبزوار | اتوبوس حامل مسافران عراقی بود + فیلم (۲۸ خردادماه ۱۴۰۲)
مديرعامل هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: در ساعت ۶:۱۸ امروز‌ ۲۸ خرداد ماه یک دستگاه اتوبوس زائران عراقی در کیلومتر ۷۰ محور سبزوار به نیشابور با برخورد به دو خودروی پراید واژگون گردید.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن ذاکریان در توضیح حادثه برخورد اتوبوس زائران عراقی با دو دستگاه خودروی پراید، گفت: سه تيم عملیاتی به منطقه اعزام شدند.تا لحظه اعلام این گزارش تعداد چهار فوتی و ۳۱ مصدوم گزارش شده است.

جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس حامل مسافران عراقی

همچنین معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تا کنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

سید حمید حسینی افزود: این حادثه ساعت ۶ و ۱۹ دقیقه صبح امروز در ۳۵ کیلومتری جاده نیشابور به سبزوار رخ داده است که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و هلیکوپتر از اورژانس ۱۱۵ نیشابور، یک آمبولانس از سبزوار و ۲ دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور به همراه خودرو فرماندهی نیشابور در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: تا کنون در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۲ نفر مصدوم شده اند و بررسی‌ها در حال انجام است و چهار مصدوم بدحال با آمبولانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شده اند و کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در حال رسیدگی به وضعیت سایر مصدومان هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: در مواقع بحرانی با حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و تا رسیدن کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به محل، به توصیه‌های درمانی همکاران ارتباطات به دقت توجه و عمل کنید.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

علت واژگونی اتوبوس زائران عراقی اعلام شد

در همین باره نیز رئیس پلیس‌راه نیشابور گفت: براثر واژگونی اتوبوس زائران عراقی در محور سبزوار به نیشابور ۴ نفر کشته و ۱۹ تن نیز مصدوم شده‌اند.

سرهنگ علی‌اکبر عرفانی‌مهر خاطرنشان کرد: حوالی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور سبزوار به نیشابور، اتوبوس زائران عراقی که به سمت نیشابور در حرکت بود بر اثر برخورد با دو خودروی پراید واژگون شد.

وی با تأکید بر اینکه اتوبوس حامل زائران عراقی بوده است، گفت: در این حادثه ۳ تبعه عراق و یک ایرانی جان خود را از دست دادند.

عرفانی‌مهر با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شده تغییر مسیر ناگهانی خودروی پراید باعث واژگونی اتوبوس شده است، بیان کرد: دو خودروی پراید بدون خسارت جرحی بوده‌اند و فقط خودرو‌ها آسیب دیده‌اند.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر چهار کشته، ۱۹ مصدوم داشتیم، اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان که هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند، حال مساعدی ندارند و ۱۵ مصدوم دیگر از نظر شرایط عمومی وضعیت پایداری دارند.

سید حمید حسینی گفت: پس از اعلام این حادثه به مرکز اورژانس ۱۱۵ بلافاصله چهار خودروی آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و یک آمبولانس هلال احمر از شهرستان نیشابور و ۲ آمبولانس کمکی از شهرستان سبزوار به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

 

واژگونی اتوبوس در محور نیشابور به سبزوار | اتوبوس حامل مسافران عراقی بود + فیلم (۲۸ خردادماه ۱۴۰۲)

واژگونی اتوبوس در محور نیشابور به سبزوار | اتوبوس حامل مسافران عراقی بود + فیلم (۲۸ خردادماه ۱۴۰۲)

واژگونی اتوبوس در محور نیشابور به سبزوار | اتوبوس حامل مسافران عراقی بود + فیلم (۲۸ خردادماه ۱۴۰۲)

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->